עמית בן יגאל אחים : סיפורו של עמית בן יגאל ז ל והקשר למכבי ת א

כאן חדשות הסיפור של לוחם גולני עמית בן יגאל שנפל לפני שבועיים במהלך פעילות מבצעית הצליח לגעת בלא מעט. הרגשתי כאילו אני קובר שוב את עמית שלי אני יוצא מהלוויה של בראל בכאב גדול.


האב ששכל את בנו היחיד גולני זאת המשפחה החדשה שלנו

עמית בן יגאל צילום.

עמית בן יגאל אחים. כאב של הורים שבעל כורחם קוברים את הילד שלהם והוא רק בן 21. בשיתוף ארגון הידברות החל להיכתב בשבועות. לא יכול לתאר את גודל האבידה בשבילי כאבא את גודל האסון תיאר.

בדיוק ככה אנחנו נראים עכשיו. האב השכול ברוך בן יגאל אביו של לוחם סיירת גולני עמית בן יגאל זל מזועזע מהכאת מפקדו של בנו סגן אלוף איוב כיוף בידי יהודי במהלך הפגנה בשומרון. יום שישי שעה 1500 ליגה לאומית.

עמית זל היה בן העיר רמת גן הוא גדל והתחנך בעיר והיה בוגר תיכון בליך. מערכת ספורט 1. כמעט חודש לאחר שהשליך אבן לעברו של לוחם גולני רסל עמית בן יגאל והרג אותו הודיעו צהל ושבכ על מעצרו של נזמי אבו-בכר תושב הבניין בכפר יעבד שממנו הושלכה האבן.

לעמית כאמור לא היו אחים נוספים. כעת שלושה שבועות לאחר נפילתו מבקש האבא להותיר עבורו זיכרון אחרון מבנו. הזיכרון האחרון של אביו של עמית בן יגאל זל.

אבא שבשמיים תן לי סיבה אחת למה לקום מחר בבוקר. האנשים האלה הם הצוות שלך. בחלקה הצבאית בבית העלמין בבאר יעקב הובא למנוחות הערב שלישי לוחם גדוד הסיור של גולני רסל עמית בן יגאל שנהרג לפנות בוקר מאבן שהשליך עליו מחבל מגג בניין במהלך פעילות מעצרים בכפר יעבד שליד גנין.

כאב על אובדן בטרם עת. סמל ראשון עמית בן יגאל לוחם סיירת גולני בן 21 נהרג הלילה בכפר יעבד מפגיעת אבן בראשו במהלך פעילות מבצעית. אנשים שלא משנה מה יקרה תמיד יהיו שם בשבילך - בבכי בצחוק בקור ובחום.

הוא נעצר שעות ספורות לאחר המעשה אך הכחיש את מעורבותו. הבוקר שלישי נהרג סמר עמית בן יגאל זל לוחם בגדסר גולני מהשלכת אבן על ראשו במהלך פעילות מבצעית למעצר חשודים בכפר יעבד שבמרחב החטיבה המרחבית מנשה. נדהמתי לשמוע שמישהו הרים יד על מפקד סיירת גולני.

שר החוץ גבי אשכנזי. מאות ליוו למנוחות את רב סמל עמית בן יגאל היד שנהרג הלילה בפיגוע אבנים אביו ברוך התפרק בדמעות. עמית בן יגאל ז.

אתר רשמי פייסבוק בריאיון לכאן רשת ב אמר אביו ברוך בן יגאל כי עמית בן 21 בנופלו הוא בנו היחיד. למדתי כי אין מילים שיכולת להקל ולנחם על אובדן של בן ואין צירוף של הברות ומילים שבכוחם לגלם את יגונם של הורים אחים ואחיות שנאלצים לקבור את היקר להם מכלעמית. הוא נפצע קשה ופונה במסוק לבית החולים -.

סמר עמית בן יגאל בן 21 מרמת גן ולוחם בסיירת גולני נהרג לאחר שאבן הושלכה על ראשו במהלך פעילות מבצעית למעצר חשודים בכפר יעבד. עמית הוא לא בן יחיד יש לו עוד מיליוני אחיםשעצובים שאוהבים שמעריצים שיודעים שחייהם ונצח ישראל כאן בארצנו תלויים באומץ ליבם של עמית וחבריו פנה בנט לבני המשפחה בסיכום דבריו. עמית בן יגאל אחים כל הזמן שאלתי למה הוריו של לוחם סיירת גולני עמית בן יגאל ז ל Youtube September 01 2021 אסון כבד נפל עליי.

הוא היה בן יחיד לאביו ברוך שבראיון. אם התגייסתי עם שתי אחיות וכלב אז היום יש לי 21 אחים 2 אחיות וכלב כתב. 1 day agoברוך בן יגאל אחרי הלוויה של בראל זל.


המחבל לבג צ לפתוח את קברו של עמית בן יגאל סרוגים


הקבר של עמית בן יגאל חולל בקשת אביו ערוץ 2000 ערוץ 2000


כל הזמן שאלתי למה הוריו של לוחם סיירת גולני עמית בן יגאל ז ל Youtube


מכבי ת א נפרדה מעמית בן יגאל ז ל מרכינים ראש


סיפורו של עמית בן יגאל ז ל והקשר למכבי ת א


גיבור של אמא תשמור עלינו מלמעלה הלוחם שנהרג הובא למנוחות


עמית בן יגאל ז ל אביו וחברתו פרסמו פוסטים מרגשים חדשות מעריב


אביו של לוחם גולני הבטחת שתשמור על עצמך נשארתי לבד ישראל היום


הזיכרון האחרון של אב החייל מבנו מקור ראשון


סיפורו של עמית בן יגאל ז ל והקשר למכבי ת א


התלמידים מתכוננים ליום הזכרון יחד עם אמו של עמית בן יגאל הי ד אשקלנייעס


האב ששכל את בנו היחיד גולני זאת המשפחה החדשה שלנו


מכבי ת א נפרדה מעמית בן יגאל ז ל מרכינים ראש


לחיות בלעדיך איך זה אפשרי בכלל ישראל היום


החלו ההכנות להריסת ביתו של המחבל שהרג את עמית בן יגאל ז ל ישראל היום


N12 חברתו של עמית בן יגאל על התקרית בה נהרג מבקשים לדעת


הלוחם עמית בן יגאל שנהרג בתקרית בשומרון מובא למנוחות וואלה חדשות


עמית בן יגאל בית המחבל שרצח אותו לא ייהרס חדשות מעריב


אמרת שתשמור על עצמך סמ ר עמית בן יגאל הובא למנוחות חדשות 13

Next Post Previous Post
No Comment
Add Comment
comment url